הדפסת מידע משתנה במגוון אפשרויות

מידע משתנה כולל מספור

מידע משתנה כולל ברקוד

מידע משתנה כולל תמונה

הדפסת מידע משתנה מכל הסוגים

מבין שירותי הדפוס השונים אשר תוכלו לקבל אצלנו, ישנו שירות מיוחד המשדרג את כל דברי הדפוס - הדפסת מידע משתנה. כל עסק נזקק לשירותי דפוס, אך בעולם העסקים המודרני ישנו ביקוש להדפסת מידע משתנה על מנת להעניק פרסונליזציה לדברי הדפוס. בעבר הדפסת מידע משתנה נחשבה לדבר בלתי אפשרי, זאת מכיוון שלצורך הכנת דברי דפוס השמשנו בגלופות וכל מיני טכניקות ישנות. כיום באמצעות טכנולוגיות ההדפסה הדיגיטליות אנו יכולים בקלות להפיק עבורכם דברי דפוס עם מידע משתנה.

מה זה מידע משתנה?

למי שאינו מכיר, המושג הדפסת מידע משתנה מתייחס להדפסת דברי דפוס עם פרט מידע שמשתנה מהדפס להדפס. לצורך הדוגמה אם אתם מעוניינים לשלוח גלויה פרסומית לכל חברי מועדון הלקוחות שלכם ותרצו לפנות לכל לקוח באופן אישי אז אתם צריכים הדפסת מידע משתנה, כל נמען יקבל את אותו דבר דואר, רק עם ההבדל הקטן ששמו יופיע בהדפס. במילים אחרות - העיצוב קבוע והמידע משתנה במקום ספציפי. וזוהי רק דוגמה, אלו יכולים להיות פרטי מידע שונים כמו קוד QR, ברקוד, מספור ועוד. המידע המשתנה יכול להיות כל אלמנט טקסטואלי או גרפי אשר תבחרו בו. בעזרת הדפסת מידע משתנה הלקוחות שלכם יוכלו ליהנות מפניה אישית, דבר אשר משרת יותר טוב את המטרות השיווקיות שלכם. כמו כן הדבר מאפשר לעסק לנהל את הפעילות העסקית שלו בצורה מאורגנת ומוסדרת.
 
באמצעות הדפסת מידע משתנה אתם יכולים לשדרג את כל החוויה אשר אתם מעניקים ללקוחות שלכם ולמקבלי חומרי הדפוס. כל אחד ירגיש את הפניה האישית שאתם עושים אליו. לא רק את השם של הנמען הוא המידע המשתנה, אלו יכולים להיות גם קופונים בהתאמה אישית המציעים ללקוח מוצרים המתאימים להיסטוריית הקניות שלו ו/או מבצעי קדום המכירות שתרצו להציע עבורו.
 
הדפסת מידע משתנה יכולה להתבצע עבור סוגים שונים של הדפסות - אלו יכולות להיות הדפסות על גלויות, כשכל לקוח מקבל את הגלויה ממוענת אישית, מידע משתנה על ספרים, מידע משתנה על חוברות, מידע משתנה על אריזות, כך שכל אחד מקבל יחס אישי, פולדרים כולל מידע משתנה, כרטיסי ברכה ועוד סוגים שונים של הדפסות. כשלקוחות מקבלים את החומר המודפס כולל השם שלהם, הדבר הופך ליותר מיוחד, ומראה על השקעה בלקוחות, הרבה לקוחות מאוד מעריכים את הפניה האישית, מה שמקרב יותר את הלקוחות אליכם, על מנת לבצע הדפסת מידע משתנה, מלבד העיצוב וסוג ההדפסה אנו זקוקים לקובץ מסד הנתונים ממנו אנו לוקחים את המידע המשתנה. 

מי צריך הדפסת מידע משתנה?

אם יש לכם מועדון לקוחות ותרצו לשלוח להם קטלוגים ועלונים פרסומיים, אם תרצו לשלוח ברכה לחגים לצוות העובדים או הלקוחות של החברה, מכתבים עם כתובות שונות, אם אתם זקוקים להדפסת כרטיסים, שוברי הנחה אישיים או כל דבר בסגנון, אתם מוזמנים לפנות לדפוס סדר וליהנות משירותי הדפוס המתקדמים שלנו והדפסת מידע משתנה מכל הסוגים. אנו מציעים לכם הדפסות איכותיות ומהירות, על חומרים שונים וללא הגבלת צבעים. הטכנולוגיות שבהן אנו משתמשים את דורשות הפסקה בין הדפס להדפס ואינן משנות את מהירות ההדפסה.

פרסונליזציה בלועזית, בעברית מידע משתנה, מי שמשתמש במידע משתנה יוצר יותר אינטראקציה עם הלקוחות, מכיוון שהלקוחות מקבלים משהו אישי, משהו שיוצר במיוחד עבורם עם השם שלהם, שנותן יותר תחושת שייכות ואיכפתיות, שייצרו משהו ייחודי עבורם. יותר ויותר עסקים הפנימו שכדאי להשתמש במידע משתנה לדיוור עבור הלקוחות שלהם.
 

לחצו למטה על העלאת קובץ מוכן, רשמו
את כל הפרטים וההצעה תשלח אליכם

 שלחו הודעה בוואטאפ

או התקשרו 03-6393988 וקבלו ייעוץ בחינם